Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

"Με το ποδήλατο, καλύτερα!"



Έχω ενα μισθό κοντά στα 900 ευρώ. Τα έξοδα μου όμως είναι 300 ευρώ το ενοίκιο , 200 ευρώ λογαριασμοί και δάνεια , 200 σουπερμάρκετ και 100 λοιπά έξοδα (βενζίνες, φάρμακα κοκ). Μου περισσεύουν περίπου 100 ευρώ το μήνα για κατανάλωση.

Τώρα, τα μόνα έξοδα που μπορώ να κόψω για να καταναλώσω περισσότερα είναι του σουπερμάρκετ διότι όλα τα υπόλοιπα είναι σχεδόν πάγια έξοδα. Αν για παράδειγμα κόψω 50 ευρώ από το σουπερμάρκετ, όντως θα μπορώ να καταναλώσω 150 αλλά θα ρίξω το βιοτικό μου επίπεδο γιατί θα αναγκαστώ ή να πάρω χαμηλότερης ποιότητας προϊόντα ή ακόμα και να μην τα πάρω καθόλου.

Αν όμως αντί να κόψω από το σουπερμάρκετ κόψω για παράδειγμα τις βενζίνες του αυτοκινήτου και αντί να πηγαίνω στην δουλειά με αυτό, να πηγαίνω με το λεωφορείο ή με το ποδήλατο ή ακόμα και με τα πόδια, τότε θα έχω και το 50αρικο για περισσότερη κατανάλωση και το σπίτι θα έχει ότι χρειάζομαι και αν χρησιμοποιώ και το ποδήλατο ή πάω με τα πόδια στην δουλειά και καλό θα κάνω στο περιβάλλον και θα φτιάξω και φυσική κατάσταση και θα γλιτώσω την κρεβατομουρμούρα το βράδυ από την γυναίκα μου.

Γιατί έγραψα όλα αυτά;


Γιατί η πρώτη περίπτωση είναι μια μεταρρύθμιση όπως την αντιλαμβάνεται η Νέα Δημοκρατία και η συντήρηση γενικότερα, η δεύτερη περίπτωση είναι μία μεταρρύθμιση όπως την αντιλαμβάνεται το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών και ο Γιώργος Παπανδρέου.


(του Άλκη Φλ. στο fb)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου