Πέρασαν οι μέρες, η
ελληνική πολιτική σκηνή ξανάκανε το show της και σειρά πλέον έχουν οι κλασσικές
ψευτοϊστορίες που κυκλοφορούν στο ελληνικό διαδίκτυον. Όπως ξέρετε οι
περισσότεροι αναγνώστες μας, δεν ασχολούμαστε με πολιτικά θέματα, εκτός κι αν
αφορούν κάποιον τρανταχτό μύθο, οποίος συσχετίζεται μ’αυτά εμμέσως. Κάθε φορά
λοιπόν που προκύπτουν τέτοια θέματα, είναι καθήκον μας , να ξεκαθαρίζουμε τις
(πάγιες) θέσεις μας, ώστε να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Στην προκειμένη
περίπτωση θα προσεγγίσουμε ένα θέμα που λόγω εποχής και συγκυριών, είναι της
«μόδας» να διαδίδεται με ταχύτητες φωτός. Ένα θέμα που θα το αναλύσουμε όσο πιο
διεξοδικά μπορούμε παρακάτω.
Εδώ και λίγες μέρες σε
πολλές σελίδες και blogs παίζει διαρκώς η συγκεκριμένη είδηση, η οποία άλλοτε
δίνει έμφαση στα θρησκευτικά κι εθνικά θέματα κι άλλοτε στην παιδεία (όπου
αμέσως μετά θίγει τα δύο παραπάνω)
ΑΡΘΡΑ
12
Άρθρο 1: Πολυπολιτισμική Παιδεία σε
όλα τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Χώρας, από 11.9.2016.
Άρθρο 2: Κατάργηση Θρησκευτικών Εορτών και Εθνικών σε όλα τα εκπαιδευτικά Ιδρύματα, από 11.9.2017.
Άρθρο 3: Κατάργηση Εκκλησιασμού μαθητών, από 11.11.2016.
Άρθρο 4: Υποχρεωτική επίσκεψη σε Συναγωγή και Ισλαμικό Τέμενος από Εκπαιδευτική Βαθμίδα του Δημοτικού και σταδιακώς σε εκπαιδευτικές βαθμίδες Γυμνασίου και Λυκείου, από 11.11.2016.
Άρθρο 5: Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Βαθμίδα του Δημοτικού του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως από 11.9.2016 και παροχή δωρεάν προφυλακτικών σε όλους τους μαθητές από εκπαιδευτική βαθμίδα του Δημοτικού, από 11.10.2016.
Άρθρο 6: Κατάργηση μαθήματος Ελληνικής Ιστορίας, κατάργηση για την Ελληνική Επανάσταση, εισαγωγή μαθήματος Ευρωπαϊκής Αναγεννήσεως με κυρίαρχο ζήτημα την Γαλλική και Ιταλική Επανάσταση του Γαριβάλδη του 1843. Εφαρμογή Μεταρρυθμίσεως από 11.12.2018.
Άρθρο 7: Πρακτική εφαρμογή του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως σε όλες τις Σχολικές Βαθμίδες, από 11.12.2017.
Άρθρο 8: Κατάργηση Εθνικών Εορτών και Παρελάσεων, από 16.10.2016.
Άρθρο 9: Εισαγωγή εορτών για το περιβάλλον σε όλες τις Σχολικές Βαθμίδες, από 17.10.2016.
Άρθρο 10: Κατάργηση Θεολογικών Σχολών σε Πανεπιστήμιο από 16.10.2016. Μετατροπή σε Θρησκειολογικές Σχολές του Τμήματος των Φιλοσοφικών Σχολών. Κατάργηση μαθήματος Θρησκευτικών σε όλες τις Εκπαιδευτικές Βαθμίδες, από 11.9.2016, και εισαγωγή μαθήματος Θρησκειολογίας από 12.9.2016.
Άρθρο 11: Κατάργηση πολλών Καθηγητών σε εκπαιδευτικές Βαθμίδες και εισαγωγή Διαδικτύου, από 1.1.2017.
Άρθρο 12:
12 Α: Εισαγωγή εικόνων-slides στο μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως, από 19.9.2016.
12 Β: Εισαγωγή Ηλεκτρονικής ταυτοποιήσεως των μαθητών, από 20.9.2017.
12 Γ: Εισαγωγή Ηλεκτρονικής Μπάρας ασφαλείας σε όλα τα Σχολικά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και εισαγωγή μαθητών-σπουδαστών-καθηγητών στα Σχολικά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα με Κάρτα Ασφαλείας.
12 Δ: Εκδρομές Σχολείων Εκπαιδευτικών και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων σε μέρη σεξουαλικής απελευθερώσεως, από 17.9.2017.
12 Ε: Απελευθέρωση σεξουαλική των μαθητών, από 16.9.2016.
Άρθρο 2: Κατάργηση Θρησκευτικών Εορτών και Εθνικών σε όλα τα εκπαιδευτικά Ιδρύματα, από 11.9.2017.
Άρθρο 3: Κατάργηση Εκκλησιασμού μαθητών, από 11.11.2016.
Άρθρο 4: Υποχρεωτική επίσκεψη σε Συναγωγή και Ισλαμικό Τέμενος από Εκπαιδευτική Βαθμίδα του Δημοτικού και σταδιακώς σε εκπαιδευτικές βαθμίδες Γυμνασίου και Λυκείου, από 11.11.2016.
Άρθρο 5: Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Βαθμίδα του Δημοτικού του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως από 11.9.2016 και παροχή δωρεάν προφυλακτικών σε όλους τους μαθητές από εκπαιδευτική βαθμίδα του Δημοτικού, από 11.10.2016.
Άρθρο 6: Κατάργηση μαθήματος Ελληνικής Ιστορίας, κατάργηση για την Ελληνική Επανάσταση, εισαγωγή μαθήματος Ευρωπαϊκής Αναγεννήσεως με κυρίαρχο ζήτημα την Γαλλική και Ιταλική Επανάσταση του Γαριβάλδη του 1843. Εφαρμογή Μεταρρυθμίσεως από 11.12.2018.
Άρθρο 7: Πρακτική εφαρμογή του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως σε όλες τις Σχολικές Βαθμίδες, από 11.12.2017.
Άρθρο 8: Κατάργηση Εθνικών Εορτών και Παρελάσεων, από 16.10.2016.
Άρθρο 9: Εισαγωγή εορτών για το περιβάλλον σε όλες τις Σχολικές Βαθμίδες, από 17.10.2016.
Άρθρο 10: Κατάργηση Θεολογικών Σχολών σε Πανεπιστήμιο από 16.10.2016. Μετατροπή σε Θρησκειολογικές Σχολές του Τμήματος των Φιλοσοφικών Σχολών. Κατάργηση μαθήματος Θρησκευτικών σε όλες τις Εκπαιδευτικές Βαθμίδες, από 11.9.2016, και εισαγωγή μαθήματος Θρησκειολογίας από 12.9.2016.
Άρθρο 11: Κατάργηση πολλών Καθηγητών σε εκπαιδευτικές Βαθμίδες και εισαγωγή Διαδικτύου, από 1.1.2017.
Άρθρο 12:
12 Α: Εισαγωγή εικόνων-slides στο μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως, από 19.9.2016.
12 Β: Εισαγωγή Ηλεκτρονικής ταυτοποιήσεως των μαθητών, από 20.9.2017.
12 Γ: Εισαγωγή Ηλεκτρονικής Μπάρας ασφαλείας σε όλα τα Σχολικά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και εισαγωγή μαθητών-σπουδαστών-καθηγητών στα Σχολικά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα με Κάρτα Ασφαλείας.
12 Δ: Εκδρομές Σχολείων Εκπαιδευτικών και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων σε μέρη σεξουαλικής απελευθερώσεως, από 17.9.2017.
12 Ε: Απελευθέρωση σεξουαλική των μαθητών, από 16.9.2016.
Το
είδαμε στο axarnea.gr , στο logia-tou-aera , στο makeleio και σε καμιά 200ριά ακόμα
μπλογκς.
Καταρχάς
με το που μπεις σε αυτές τις σελίδες και παρατηρήσεις το περιεχόμενό τους
καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά. Το πρώτο στοιχείο είναι ότι δεν υπάρχει
καμία έμπιστη πηγή που να σου δείχνει τη γνησιότητα του. Η μία πηγή οδηγεί σε
ένα ακόμα πιο φανατισμένο blog και με τη σειρά του εκείνο το blog οδηγεί σε
κάποιο ακόμα χειρότερο. Βέβαια όπως αρμόζει σε οποιονδήποτε που λειτουργεί με
τη λογική του, για να καταρρίψει το οτιδήποτε, πρέπει πρώτα απ’όλα να παραθέσει
τα στοιχεία του. Όπως μπορείτε να δείτε στο ΦΕΚ του 3ου μνημονίου εδώ δεν αναφέρεται τίποτα σχετικά με τα
παραπάνω μνημονιακά άρθρα.
Για να
είμαστε όμως πιο ακριβείς, θα παραθέσουμε κι από το εκπαιδευτικό site esos με ακρίβεια όλες τις δεσμεύσεις της
ελληνικής κυβέρνησης που πήρε προκειμένου να εφαρμοστεί το μνημόνιο :
Η
κυβέρνηση, σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου (μνημόνιο), που κατέθεσε προς ψήφιση, στη
Βουλή, δεσμεύεται:
1. Να
ευθυγραμμίσει τον αριθμό διδακτικών ωρών ανά μέλος του προσωπικού, καθώς και
την αναλογία μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με τις βέλτιστες πρακτικές
των χωρών του ΟΟΣΑ, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2018
2. Η
αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων θα συνάδει με το γενικό
σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης.
3. Το υπουργείο παιδείας , σε συνεργασία με
τον ΟΟΣΑ και ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, θα επικαιροποιήσουν, έως τον Απρίλιο
του 2016, την αξιολόγηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος που εκπόνησε ο
ΟΟΣΑ το 2011(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΟΣΑ). Η εν λόγω επανεξέταση θα καλύπτει
όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των δεσμών μεταξύ έρευνας και
εκπαίδευσης και της συνεργασίας μεταξύ Πανεπιστημίων, Ερευνητικών Ιδρυμάτων και
επιχειρήσεων με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.
4. Μεταξύ άλλων η επανεξέταση θα αξιολογήσει
την υλοποίηση της μεταρρύθμισης του “Νέου Σχολείου”, το περιθώριο περαιτέρω
εξορθολογισμού (των τάξεων, σχολείων και Πανεπιστημίων), τη λειτουργία και
διακυβέρνηση των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, την αποδοτικότητα και
αυτονομία των δημοσίων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια
σε όλα τα επίπεδα.
5. Η επανεξέταση θα προτείνει συστάσεις,
σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ
6. Με βάση
τις συστάσεις της επανεξέτασης, το υπουργείο Παιδείας θα εκπονήσει
επικαιροποιημένο εκπαιδευτικό σχέδιο και θα υποβάλει προτάσεις για δράσεις το
αργότερο έως τον Μάιο του 2016, και εφόσον είναι δυνατόν, τα μέτρα θα πρέπει να
τεθούν σε ισχύ πριν από το ακαδημαικό έτος 2016-17.
7. Διασφάλιση
και δίκαιη μεταχείριση όλων των φορέων παροχής εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων
των ιδιωτικών ιδρυμάτων, καθορίζοντας ελάχιστα πρότυπα.
Με λίγα
λόγια κι όπως μπορείτε να δείτε, οι δεσμεύσεις κατά κύριο λόγο δεν αφορούν
άμεσα, τα εκπαιδευτικά θέματα (ούτε καν τα εθνικά και τα θρησκευτικά), αλλά πιο
πολύ μιλούν για την οικονομική διαχείριση της εκπαίδευσης (έλεγχοι,αυξήσεις
ωραρίων κτλ κτλ). Θα επισημάνω παράλληλα πως το Υπουργείο Παιδείας ξανάλλαξε
όνομα και αν στην περίπτωση που ήθελαν να πετάξουν τα θρησκευτικά (και τις
εορτές) απ’ έξω δεν θα άλλαζαν και τη λέξη Θρησκευμάτων από το όνομα; Αντιθέτως
από Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων μετονομάστηκε σε Υπουργείο
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Αλλά
επειδή ο συγκεκριμένος μύθος έχει «βάθος», πρέπει να το ερευνήσουμε ακόμα
περισσότερο. Στο site λοιπόνparadrasi κυκλοφορεί εδώ και αρκετούς
μήνες, το πρωτότυπο hoax (από το οποίο απομόνωσαν τον τομέα της παιδείας), το
οποίο δεν θα παραθέσω ολόκληρο, απλά μερικές εικόνες το οποίο και συνοδεύουν.
Στις εικόνες αυτές υποτίθεται ότι βλέπουμε το νέο (ανθελληνικό πάντα)
υπερμνημόνιο το οποίο προετοιμαζόταν από το 2014. Τα παρακάτω έγγραφα όμως
ξεκάθαρα δεν είναι αυθεντικά. Είναι κακοεκτυπωμένες φωτοτυπίες στις οποίες
έχουν πέσει και λάδια από πιτόγυρα πάνω τους (εκτός κι αν είναι τα δάκρυα
κάποιου πολιτικού, χα-χα-χα), συν ότι πέρα από ονόματα κτλ, δεν έχει ούτε
αριθμό μητρώου ούτε κάποιο άλλο στοιχείο που δείχνει ότι είναι έγγραφο
κυβέρνησης. Και συν ένα στοιχείο που μας το επισήμανε ένας αναγνώστης μας… Το
έγγραφο λέει MOMERANDUM ενώ το μνημόνιο είναι MEMORANDUM. Σε ευχαριστούμε
αναγνώστη για αυτή την επισήμανση!
Τέλος πρέπει να επισημάνω
ξανά ότι επειδή καταρρίπτουμε έναν μύθο σχετικά με το μνημόνιο, δεν σημαίνει
ότι παραθέτουμε και πολιτική άποψη. Σαν άνθρωποι κι εμείς, γνωρίζουμε πως οι
καιροί είναι δύσκολοι και είναι τελευταία μας προτεραιότητα το να προπαγανδίσουμε
έστω κι έμμεσα για ένα θέμα, που είναι εντελώς εκτός της θεματολογίας της
σελίδας μας. Ο δικός μας αγώνας είναι να προσπαθούμε να διατηρούμε την αλήθεια
, που σε καιρούς δύσκολους σαν αυτούς, ίσως να είναι κι ένα από τα
σημαντικότερα έργα που μπορεί να κάνει ένας απλός άνθρωπος.
Σπύρος Α.
http://www.sven-giegold.de/wp-content/uploads/2015/08/MoU-draft-11-August.pdf
http://www.tanea.gr/files/1/2015/fek.pdf
Δημοσιεύτηκε απο το site: Ellinika Hoaxes την 23-09-2015, για περισσότερα: εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου